דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצה להרשים את ארוסתך לעתיד? בוא תלמד איך מזהים טבעות אירוסין איכותיות! 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1911 פעמים ]

טבעות אירוסין ובחירת הטבעת עבור ארוסתך לעתיד זה אתגר בפני עצמו. כבר מזמן טבעות אירוסין הפכו להיות לשיחת מסדרונות במקומות עבודה, עם חברות ומשפחה ובייחוד עבור חברות המייצרות ומעצבות את הטבעות שרוצות לקלוע לטעם רחב ככל האפשר מצד אחד ומצד שני להציע מגוון טבעות אירוסין  מעוצבות, מיוחדות, מסוגננות ולחדש ולהפתיע את לקוחותיהם. חברות וחנויות שמציעות מבחר טבעות אירוסין רוצות לספק עבור לקוחותיהן בחירה גם על פי מחירים ולכן נותנים טווח מחירים עבור טבעות אירוסין כדי שכל אחד יוכל לרכוש גם טבעת יפה לטעמו וגם על פי תקציב המתאים עבורו.

רגע לפני שאתם הולכים לרכוש טבעות אירוסין חשוב להבין מה משפיע על איכות הטבעת ועלויות הטבעת, כדי שתוכלו להרשים את ארוסתכם מצד אחד ומצד שני גם לשמור על מסגרת תקציב שהחלטתם עליו עבור קניית טבעות אירוסין.
ישנם מכלול של דברים שמשפיעים על מחירים של טבעות אירוסין. במאמר זה נתייחס לפרמטר של איכות היהלום, שמהווה משקל רב ומשפיע על מחירים טבעות אירוסין. נציג את הדברים בצורה פשוטה ומובנת שישמשו אתכם לידע בסיסי לפני שאתם משקיעים את מיטב כספכם ורוכשים טבעות אירוסין.

איכות היהלומים שנמצאים על טבעות אירוסין ובכלל על תכשיטים נקבעת על ידי ארבעה קריטריונים:

ניקיון ובהירות היהלום
– קיימות עשר דרגות ניקיון וככל שהיהלום נקי יותר, כך הוא יקר יותר. ישנן רמות ניקיון ובהירות בהם מומלץ לקנות יהלום כי ברמה זו הפגמים לא נראים לעין אנושית. ההמלצה הינה לקנות יהלום שרמת הניקיון שלו היא 1-2, אך כמובן שיש לכך השפעה באופן ישיר על מחירן של טבעות אירוסין.

צבע היהלום
– גם בצבע היהלום קיימות 10 דרגות של צבעים. ככל שאבן היהלום לבנה יותר, כל מחירה עולה. לכן בעת בחירה של טבעות אירוסין, שימו לב לדרגת הצבע של היהלום.

קראט וגודל היהלום
-  משקל היהלום נמדד בקראט. אחד קראט שווה חמישית של גרם. מחיר היהלום נקבע לא רק על פי משקל הקראט, אלא גם לפי גודל היהלום. ככל שהיהלום גדול יותר והקראט גדול יותר, גם המחיר גבוה יותר.

ליטוש היהלום
– קיימים מספר סוגים של ליטושים הנעשים על יהלומים. כשהרמה הכי גבוהה היא ליטוש excellent, לאחר מכן יורד ל- very good, good וכך הלאה. מה שחשוב במקרה הזה מבחינתכם, כשאתם קונים טבעות אירוסין ובודקים את היהלום, זה לבחור את רמת הליטוש הגבוהה ביותר. הליטוש משפיע על החזרת קרני אור ליהלום ובכך מבליט את הברק שלו ואת יופיו של היהלום. הפרמטר הזה מאפשר לטבעת להיראות נוצצת ויוקרתית וללא ספק טבעות אירוסין עם יהלומים ברמת ליטוש גבוהה מהפנטות ביותר.

כל הפרמטרים שצוינו בפניכם במאמר זה מופיעים בתעודה שאתם מקבלים אחרי קניית טבעות אירוסין. יחד עם זאת צריך למצוא את השילוב הנכון בין הצבע, הקראט, הגודל, הליטוש והניקיון והבהירות וזה לא תמיד דבר קל. באופן כללי מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום במקום אליו הנכם מגיעים לרכוש את הטבעת ולשים לב לפרמטרים במאמר זה שיציידו אתכם היטב כמידע ראשוני לפני הקנייה. התקציב לא תמיד מאפשר את הרמה הגבוהה ביותר של הפרמטרים ביהלום שעל טבעות אירוסין כי זה מייקר את הטבעת ויכול להגיע לסכומים מאד גבוהים. אך אתם יכולים לשלב בין כמה פרמטרים שיהיו גבוהים וכמה קצת יותר נמוכים, זה יאפשר לכם משחק עם המחיר וגם להרשים את ארוסתכם עם טבעות אירוסין שהן ממש, אבל ממש לא יוכלו לסרב להן. שיהיה במזל טוב!

 

מאת חברת טאז - Tazz חברת שיווק לשירותי יעוץ ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב